Zastosowanie stojaków na ulotki

Formy reklamy bywają różne, ale wciąż na czasie jest prezentacja swojej oferty w formie ulotek i broszur reklamowych. Ludzie najczęściej są wzrokowcami, dlatego lubią czytać oferty w formie ładnych graficznie i drukowanych materiałów jakie występują w wielu miejscach. To często odnosi nawet duży sukces marketingowy, dlatego warto dbać o właściwą ich ekspozycję.

Stojaki na ulotki i broszury

stojak na ulotkiUlotki w formie zarówno małych karteczek, jak i katalogów powinny być odpowiednio wyeksponowane w miejscu, gdzie będą łatwo dostępne dla potencjalnych odbiorców. Najczęściej umieszcza się je w holach firm lub punktach obsługi klienta na specjalnych stojakach zaprojektowanych w taki sposób, żeby w łatwy sposób rzucały się w oczy. Najczęściej stojak na ulotki to wykonany z aluminium lub innego metalu regalik skomponowany w ciekawy sposób, o najczęściej pochylonych pod odpowiednim kątem półkach, które ułatwiają zauważenie i wyeksponowanie ulotek. Z takiego stojaka każda zainteresowana osoba może sobie wziąć ulotkę i zapoznać się z treściami w niej umieszczonymi. Stojaki są skonstruowane w taki sposób żeby możliwe było umieszczenie na nich jak największej ilości ulotek, gdyż zwłaszcza w często uczęszczanych miejscach schodzą one w dużej ilości. Występują też mniejsze stojaki w formie pochylonych kajetów stojących na biurkach osób z obsługi klientów, dzięki czemu obsługiwana osoba może w czasie przeprowadzania obsługi zapoznać się z treściami innych usług.

Jako, że ulotki nie prędko wyjdą z obiegu, to warto zainwestować we właściwe ich promowanie i umożliwić potencjalnym klientom łatwy dostęp do tych treści. Najlepiej sprawdzają się do tego stojaki na ulotki występujące w formie ciekawej i atrakcyjnej wizualnie, często artystycznej ekspozycji, którą oferuje wielu producentów.