Sposoby dawkowania kreatyny

Istnieją różne sposoby i metody na to, aby uzyskać piękna i przede wszystkim wymarzoną sylwetkę. Zwłaszcza w przypadku mężczyzn kluczową rolę odgrywa budowa tkanki mięśniowej. Aby uzyskać odpowiedni rezultat i budować masę mięśniową, konieczna jest regularna aktywność fizyczna, dobrze dobrane plany treningowe oraz zapewnienie organizmowi witamin i minerałów oraz innych składników odżywczych.

Sprawdzamy dawkowanie kreatyny

monohydrat kreatyny dawkowanieKreatyna jest jednym z najpopularniejszych suplementów diety wybieranych przez osoby starające się uzyskać oczekiwany poziom masy mięśniowej. Wybierana jest przede wszystkim ze względu na fakt, że pozwala na uzyskanie oczekiwanych rezultatów przyrostu masy mięśniowej, jednocześnie wzmacniając siłę. Jeżeli interesuje nas monohydrat kreatyny dawkowanie może być zróżnicowane. Z tego właśnie względu warto dowiedzieć się, jakie metody dawkowania są najpopularniejsze i wybrać taką, która będzie nam odpowiadać. Metoda cykliczna polega na tym, że wielkość dawki kreatyny uzależniona będzie przede wszystkim od tego, czy mamy dzień treningowy, czy dzień bez treningu. Druga znana metoda dawkowania, to metoda nasycenia. Przez pierwsze dni stosuje się stałą wysoką dawkę, przez kolejne wyższą podzieloną na części w ciągu dnia, po czym znacznie się obniża jej poziom i również dzieli na porcje. Ten ostatni okres jest najbardziej efektywny i pozwala na uzyskanie oczekiwanych przyrostów. Jest również metoda regularnego przyjmowania stałych niezmiennych porcji kreatyny. W tym przypadku jednak nie będziemy widzieć nagłych wzrostów masy mięśniowej, ponieważ będą one znacznie rozłożone w czasie.

Jak widać, istnieją różne metody dawkowania kreatyny. Warto zadbać o to, by dowiedzieć się nieco więcej na ten temat oraz wybrać taką metodę, która będzie w naszym przypadku najodpowiedniejsza i która będzie dawać nam oczekiwane rezultaty.